...What a Week.. - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Marrijtje - WaarBenJij.nu ...What a Week.. - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Marrijtje - WaarBenJij.nu

...What a Week..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marrijtje

02 December 2009 | Verenigde Staten, Fresno

Ja, hoor het gaat weer gebeuren HA, een verhaal van de enige echte Marrijtje. Ik weet niet of ik deze keer mijn vorige verhaal kan overtreffen, want Ik ben behoorlijk uitgeput van mijn hectische week waar ik jullie nu alles ga over vertellen.
19 november.
Natuurlijk weet IEDEREEN wat voor ge-wel-di-ge dag dit was in de historie. Marrijtje is 19 jaar geleden ter aarde gebracht. Yup, mijn verjaardag mensen. Oké ik was niet van plan om op mijn verjaardag een dik feest te gaan geven omdat ik de dag erna een ‘wedstrijd’ had. Maar ik zal even mijn hele dag aan jullie vertellen.
Zo als een normale donderdag, practice at 6am!! Nou, ik werd als gewoonlijk wakker in mijn bed. Ja mensen in mijn bed, en met heel veel zin sprong ik uit mijn bed om naar training te gaan. Op de fiets door de kou, want het kan hier ook koud zijn!!! Iets van 10 graden ofzo, ik weet het niet exact. Maar aangekomen in de lockerroom kreeg ik “HAPPY BIRTHDAY” naar mijn oren gegooid van mijn hele team. Ze hadden allemaal wat op een kaart geschreven die een teamgenootje had gemaakt! Echt super leuk, ik wist niet dat er mensen waren die een groter creatief brein hadden dan mij :). Maar naar wat hugs en uhh NEEE geen zoenen, kreeg ik nog een taart van het zelfde meisje die ook de kaart had gemaakt. Super lekkerszz… hebben we de dag erna opgegeten naar de ‘wedstrijd’. Oké waar was ik gebleven, oke ik heb gewoon getraind natuurlijk, no exceptions ook al ben je jarig! Na de training had ik les, en onderweg van de atletiek baan naar de klas ontving ik zomaar een telefoontje van niemand minder dan mijn bloed eigen familie, die het volkslied op joelden. Super leuk!! Door dit telefoontje was ik wel 10minuten te laat in de les, en natuurlijk net wanneer Marrijtje 1keer, 1KEER, te laat is ( ik ben ALTIJD op tijd), wordt er een QUIZZ afgenomen!!! Pff dus ik heb in 5 min. proberen te redden wat er te redden viel, maar ik kan je vertellen dat ik dat cijfer niet wil weten. Maar wat maakt het uit, een telefoontje van je familie of een D OP JE QUIZZ!!!!!!! :) dan ga ik voor de D
Naar mijn les ben ik na huis gefietst om even gezellig te Skypen met het thuisfront. En daarna weer terug naar school gefietst voor mijn andere lessen. Ja mensen ik heb het heel zwaar.. de fiets rit duurt wel te verstaan 15 min.!! Dus heen, terug, en dan weer heen, en weer terug!!
Voor de rest was de dag niet heel bijzonder, ik had namelijk tot 9 uur les ‘s avonds.. Mijn roommate was wel zo aardig om me in mijn tussenuur even uit eten te nemem. Yup.
The day after, had ik turkey trials. Dat is een soort wedstrijdje om te kijken hoe je ervoor staat. Ik had een 1mijl en een 600 op programma, en heb het redelijk gedaan. Omstandigheden waren niet super en het was KOUD en tijdens de 600 begon het zelf te regenen. Ik heb mijn 1mijl gewonnen in een tijd van 5.11… uuhh ja durf bijna niet te zeggen.. ik had zelf wel rond de 5minuten verwacht maarjaaaa, het moet allemaal over een paar maandjes gebeuren!! 600 was gewoon fun… een soort estafette met het hele track team :), en ons team heeft natuurlijk gewonnen!! Maar voor de geïnteresseerden, ik weet mijn tijd nicht. Conclusie: was super leuke dag, en heb het hele team ontmoet want het was voor het heeele track team. Dus iedereen was there, incl de werpers, sprinter etc.!!
Naar de turkey trials zijn we alle atleten bij iemand thuis zelfgemaakte taco’s en andere troep gaan eten. Ongeveer 30 mensen in 1 huis! Hartstikke gezelliggg!!
Maar even een belangrijk detail: na deze turkey trial hebben we 2 WEKEN offfff gekregen. Dat betekent geen training voor 2 weken, niet hardlopen, niet hard trainen, niet vroeg opstaan.. hellemaal niks nada NOPES.
En omdat het gelijk het einde is van het cross country season moest dat natuurlijk gevierd worden met een afsluitings feest/marrijtje birthday/andere jongens birthday. Dit gebeurde de 21 nov. dus de zaterdag erna…..
Nou ik kan je vertellen, een feest was het! Ik denk dat dit wel het beste feest van mijn hele leven was tot nu toe. Moet je voorstellen, normaal zie je al je teamgenootjes braaf alle trainingen doen, gezond leven, en uhh ja. En nu zie je ze los gaan op de dansvloer en uhh om het licht uit te drukken, onder invloed van wat alcohol :). Maarja was leuk.
Voor de rest heb ik nog meer gekke dingen gedaan afgelopen week! Naast feestjes en nog meer feestjes, oo en Ik ben trouwens ook nog naar een club geweest voor 18 jaar en ouder. Het was heel indrukwekkend, want voor mijn eerste indruk was toen ik binnen kwam: een ‘kinder’ party….. !! iedereen leek heel jong en ik had het heel groot verwacht!! Maar het was leuk voor je als je om de minuut een kerel achter je wilt hebben dansen. Uhh neej was niet zo geslaagd, maar wel gezellig. Het was trouwens ook afgelopen om 1 uur!! Want dan moeten de kindjes natuurlijk op bed liggen. Ooo ik kan dit nu allemaal zeggen want ik ben nu 19 jaar oud.. ghehe
THANKSGIVING, ja mensen! Dat was hier afgelopen week. Wat betekent dat: geen school, eten, niks doen, eten en nog eens eten. Ik heb gegeten bij wat international vrienden van mij. Die hadden een turkeu gekocht en wat gepofte aardappels enz. Traditional American food! Maar het intresantste van thanksgiving is: BLACK FRIDAY. Dat betekent dat de winkels om 12uur midden in de nacht open gaan met ‘GROTE’ koopjes enz. Nou, ik heb alles van dichtbij mee gemaakt en ik kan je vertellen: ik ben nogsteeds herstellende. Ik heb gewinkeld ban 12am-5am uur!! Yup yup. En de volgende dag opstaan voor vrijwillergs werk om 7 uur!! Dus ik heb 2 uurtjes slap gehad en daarna vrijwillergs werk gedaan van 7am tot 3pm. :) Hhhheeerlijk….
Ik ben hellemaal vergeten om te vertellen dat ik na een concert van Jay-Z ben geweest. Dus bij deze… ik ben naar super groot concert geweest wat 5min. van hier is!
Okay het spijt mij zeer maar ik moet mijn verhaal nu afronden want ik word over 5min. opgehaald door mijn geliefelijke roommate! Ik hoop dat mijn chaotiche verhaal is overgekomen en u snel wederkeert naar mijn site voor het volgende verhaal..
Nou groeten mensen, en bedankt voor jullie reacties!! En voor de mensne die een verjaardagskaartje hebben gestuurd!! Super leuk, laat toch zien dat niet iedereen me vergeten is whahaaaaaaaaaaaa
Ik ben trouwens 16 dec. back in the Netherlands, ja sorry voor de mensen die dachten dat ze van me af waren :)

  • 02 December 2009 - 12:27

    Sua:

    haai Kind!!

    Wat een geweldig leven heb je toch!!

    Allemaal gruwelijke dingen die ik in m'n hele leven nog nooit gedaan heb! ik bedoel maar naar een disco!haah gekkigheid Maar dat winkelen is dus echt Shop-till-you-Drop! De eerste keer winkelen zonder je moeder;)! (A)
    En je gaat me toch niet vertellen dat je alcohol hebt gedronken!:| Jij marrijtje molenhuis aan de drank! als dat maar goed komt! Nu dus lekker 2 week chill en geen training! geef mij dat ook!;)

    Lieve meid veel succes and see you soon!(K)

  • 02 December 2009 - 12:57

    Tineke:

    Hé Molenhuis!

    Wat schrijf je leuke reisverhalen! kan toch wel jaloers worden op wat jij allemaal meemaakt en dat je lekker jaartje ver weg zit;)Geniet er lekker van daar..

    Liefs..

  • 03 December 2009 - 10:34

    Raina En Karlo:

    He marrijtje,
    Wat een leuke verhalen weer!
    Nou nog 2 weekjes en dan ben je hier weer, gezellig!
    Heel veel plezier nog de laatste weekjes daar.
    Kus van ons

  • 03 December 2009 - 15:08

    Dora:

    Wat zeg me nou woensdag 16 december weer even back in Nederland, mot er echt niet aan denken, dacht echt dat ik van je af was.

    Als ik er nu al aan denk krijg ik al nachtmerries!!!

    Maar zal in ieder geval vragen of ze de week erop de winkels in Assen nachts om 12 uur ook willen openen kan je ook nog even winkelen in Nederland.

    Maar Marrije was weer een prachtig verhaal met al die dingen die je weer beleefd hebt.
    Maaaaaar was voor mij weer zeer vermoeiend om te lezen.

    Sliefs Dora


  • 08 December 2009 - 09:03

    Lieke:

    Marizzle shizzllee.....

    Ik dacht dat deze keer je blog in t engels geschreven zou worden!! helaas... Maarre.. Jay-z! ik ben zoo jaloers. Heb je mn verlate e-card nog ontvangen? ;). Nou chickk, have fun en ik kan niet wachten tot t 16 december is ;) Whaha! Ciao bellaaa (K)

  • 14 December 2009 - 19:22

    Anne-Sophie:

    Ha Marizzll...

    Al zin om weer even naar NL te komen?? Tis hier momenteel wel koud hoor!! Nou goeie reis alvast en ik zie je snel!

    X Anne-Sophie.

  • 03 Januari 2010 - 04:36

    Yvonne:

    Suupeeer leuk verhaal! Haaa ! Lol

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fresno

AMERIKA!

Recente Reisverslagen:

04 April 2012

HOT NEWS

03 December 2011

PART 2

30 November 2011

Eindelijk maar toch, part 1.

12 Mei 2011

allohoaaaaaaaaaaaaaaa!!!

08 December 2010

Ooo mijn henkyyyy
Marrijtje

Wauuuu het is zo ver!!! Marrijtje haar waarbenjijnu is weer in gebruik! Dit keer niet omdat ik ergens anders ben gaan wonen!! Nee ik ben op reis ergens down under en ergens iets boven down under. En aangezien ik naast mijn moeder heel veel zorgen weg neem om te laten weten dat alles goed gaat, kan ik andere mensen helpen met hun dag door te komen op hun werk, uitstellen van huiswerk, of helpen met het nuttig tijd besteden van "verveling." Dus hier volgt mijn vaak kort maar krachtige blog!

Actief sinds 21 Aug. 2009
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 34529

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2015 - 03 Januari 2016

Down under- en iets minder down under

19 Augustus 2009 - 30 November -0001

AMERIKA!

Landen bezocht: