Van uitstel komt afstel :) - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Marrijtje - WaarBenJij.nu Van uitstel komt afstel :) - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Marrijtje - WaarBenJij.nu

Van uitstel komt afstel :)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marrijtje

11 Maart 2010 | Verenigde Staten, Fresno

Heeey ontdooide mensen,
Ik ben net klaar met mijn training in topje en korte broek. Oeps heb ik dat echt getypt, ik wil jullie natuurlijk niet nog depresieffer maken dus mijn excusses bij deze… Ik heb heel veel leuke dingen mee gemaakt en zou ze proberen ALLEMAAL te vertellen, dus bel je baas maar even af dat het niet gaat lukken om op tijd op je werk te zijn want dit neemt wel een dag in beslag, nou daar gaat die dan..
Voor de mensen die niet zo updated zijn, ik zit weer in Amerika en in Fresno welt e verstaan. De eerste weken dat ik weer terug was in mijn vetrouwede Fresno was mijn broer olfert klaas Johannes de derde hier ook!!!! Hij kwam hier natuurlijk om mij te bezoeken en om ook te trainen.. Als afslutiing van zijn tripje zijn we naar San fransiscoooOO. Nou wij samen in de trein van fresno naar SF en daar nog de bus gepakt daar af gedropt en toen mocht de zoek tocht beginnen naar ons hostel.. en naar wat heuveltjes op en neer waren we gearriveerd! Zag er allemaal netjes uit en ‘s avonds was er nog een concertje… PRACHTIG.. Maar we hebben in dat weekend ALCATREZ mogen bezoeken. Iets wat ik mijn hele leven al wou zien, het is een gevangenis op een eiland en uhh daar hebben gevangenen gezeten. Het intresante is dat daar nog een van mijn over over groot vader gevangen heeft gezeten en was ontsnapt. Hij had een hol gegraven en was met een helikopter van het eiland gekomen.
Dit weekendje was niet allleen als afsluiting van ollie's bezoek, het was ook gelijk onze HONEYMOON trip. Ja mensen, bij deze ik en mijn broer hebben opgegeven bij 'special information' dat we op honeymoon waren. Wij aangekomen bij ons hotel kregen te horen dat we daarom een upgrated room ballaalabalal kregen namelijk de honeymoon sweet. Wat betekende dat we het beste uitzicht hadden en alles uber de lux was. We hoefden daarvoor niks extra te betalen… wat wij natuurlijk heel erg vonden.
Mijn volgende verhaal heeft verbanden met Al-Qaeda, Ik heb namelijk inmiddels mijn rijexamen al een keertje gedaan wat een al al success was. Ik had een auto geleend van een vriendinnetje die ik moest gaan gebruiken voor mijn rij-examen. Ik had welt e verstaan 30 min. in deze auto geoefend, wat natuurlijk een beetje te weinig is om de auto door en door te kennen. Nou het examen begon: mijn instructor ging naast de auto staan en vroeg of ik het raam wou open doen (ik zat al in de auto natuurlijk). NOu marrijtje overall zoeken naar die hendel waar je het raam mee open kone draaien, conclusive GEEEN HENDEL. Nou ik be nook de domste niet en ben opzoek gegaan naar die knopjes die in het midden van de auto zaten. HOPAAAA lekker aan de knopjes trekken wat als gevolg had dat ik het verkeerde raam open deed!!! Pfff het raam van de achterin.. Wat mijn instructor niet echt kon waarderen en nog harder op mijn voorste room begon te kloppen. Deze blunder volgde zich op met dat ik de deuren op slot had gedaan en dat mijn instructor niet naar binnen kon. HAHA… oke en als je denkt dat dit al het einde is! Hij vroeg waar de Defroster in de auto zat… nou omdat ik de auto niet kende ben ik heel snel alle klopjes gaan afzoeken om maar iets te vinden wat er op lijkt naar 6 keer fout gegokt te hebben had ik hem dan eindelijk gevonden!! BEetje dom dat ik heb niet gebruikt heb want tijdens dat ik aan het rijden was begonnen mijn ramen hellemaal te beslaan enz. (MIN PUNT) nou ander ding dat ik verkeerd deed is, De ruiterwissers niet aan doen als het regent!!! (want het regende namelijk)..
Connclusie: GEZAKT, en waarom dit verbanden had met Al Qaeda, omdat mijn rijinstructeur moslim was en geen gevoel voor humor AT ALL, en mij natuurlijk heft laten zakken.
Oke, voor de rest zal ik even een snelle update geven hoe mijn lopen gaat!! Het gaat de geode kant op mensen, ik heb inmiddels al een paar wedstrijden in de benen zitten en heb ons indoor seisoen goed afgesloten (ik ben namelijk 6e geworden op de WAC in de mile, terwijl ik 13e geplaats was) :) Ik he book al mijn eerste outdoor wedstrijd gehad vorige week in Stanford, wat een PR in de 800 heeft opgeleverd.. een pR die ik liep nadat ik de 1500 had gelopen. Tijden 800 2.19 en 15004.44. De 1500 zat wel meer in, maar dat magi k dit weekend laten zien want ik heb zaterdag weer een wedstrijd!! YEAAY….
Maar trainingen gaan ook steeds beter en naast dan mijn lopen beter gaat heb ik ook gewoon al heel veel geleerd.
Mijn school niet te vergeten, gaat ook goud. Ik heb net een presentatie achter de rug over “ running therapie”. Ze vergelijken me hier al met de vrouwlijke OBAMA alleen dan blank. Nou, nog meer updates, Nogsteeds vrijgezel natuurlijk. Mijn leven ziet er nu voor jullie gezien misschien wat saai uit: eten-school-trainen-slapenm-studeren, en dat is het eigelijk wel. Ik ga vaak lekker vroeg op bed omdat ik de dag erna vroeg uit moet en moet trainen!!! Ik ben deze week wel na de bios geweest “shutter Island” met de o zo lkkre leonado dicrapio, al viel dat in deze film behoorlijk tegen!!! Ik ga zo trainen en na trainen eens even shoppen met een vriendinnentje !!! wat ik al in geen maanden meer heb gedaan…
Ik heb ook een geode voornemen voor het nieuwe jaar mensen!!! Ik ga vaker even wat op mijn blog posten, alleen dan wwat kortere verhaaltjes, Wat vinden jullie daarvan??????? Haaa
Oke voor de rest, groetjes aan iedereen thuis!!!! En jullie horen snel van mij :) nog even wat facts vanuit die niederlanden:
- Marrijtje heeft haar blog naar jaren is upgedate,
_ Yvonne, Esra en Jessica zijn allemaal weer terug van hune verre reis.
_ Yvonne en esra vinden het normal om gelijk op wintersport te gaan.
- mijn moeder is 2 maanden geleden 50 geworden
- ik zit alweer 7 maanden hier
_ en de climax :mvr. Titi stuursma gaat met pensioen eind van deze maand, ik zeg daar mag voor geklapt worden.

Vielen groetennnnn,
marrijtje

  • 11 Maart 2010 - 21:47

    Sua:

    Jonge! je leeft nog gewoon!
    ik de hele dag vrij genomen van school om jou uber verhaal te lezen...viel me toch een beetje tegen!
    zo kort naar al die maanden!
    En je zit gewoon al 7 maand daar!!
    unbelievable! how's your english going?
    haal je nog steeds belachelijke cijfers@ school? ik mail je wel even snel!:D

    VEeeeeeell Liefs

  • 11 Maart 2010 - 22:04

    Dolf:

    Volgens mij ben jij een schrijver in de dop. Er komt nog wel een fantastische roman uit je handen. Je had me anders wel eens mogen vertellen, dat je getrouwd bent en dat nog wel met de beste sporter van Assen. Daar komen vast hele snelle kindertjes van. Toch wel een beetje jaloers op het lekkere weer bij jou. Heb je nog sponsors nodig daar in het verre westen, of staan ze al in rijen bij je voor de deur? Ik hoop gauw weer van je te horen.

    Wil is ook nog van plan een reactie te sturen, maar die typt zo langzaam dat haar reactie pas binnen is bij jou als je al weer in Nederland zit.
    Groetjes,
    Dolf

  • 12 Maart 2010 - 06:57

    Crea:

    Hé meid,

    Wat weer een super verhaal!!!
    Wel lachen hoor dat van je rijexamen.
    Ik zie het al helemaal voor me.
    Wanneer mag je weer?
    Succes met alles.

    liefs crea

  • 12 Maart 2010 - 10:19

    Es:

    Heeeee troela!:D
    Cool verhaal weer! ik vind het altijd leuk om weer even jou updates te lezen!
    Zet um op daaro! jammer van je rijbewijs:P haha, erug grappig verhaal uiteindelijk, dus wat maakt het uit;) volgende keer weerrr beterrrr!!& met het lopen: Ga lekker door meid!(Y) kusjes!

  • 12 Maart 2010 - 14:41

    Dora:

    Hoi Marije,

    Even op je laatste opmerking terug te komen Titie gaat niet op pensioen maar maakt gebruik van de FPU dat wil zeggen vervroegde uittreding!!!!!

    Tjonge wat heb je er weer een chaos van gemaakt met je rijexamen.

    Maar niet zo vreemd zit in je familie ken nog zo iemand in je familie!!!

    Dus Marrijtje gaat straks voor de president Yes Y can?

    Sliefs Dora


  • 13 Maart 2010 - 15:10

    Raina En Karlo:

    Heee Marizzle..
    Zooo we dachten dat je niet meer leefde. Gelukkig hoorde we via je lief talige moeder en broer dat het goed met je gaat.
    Leuk verhaal heb je weer geschreven!! Jammer van je rij examen.
    Fijn dat het goed gaat met het lopen, echt tof!
    Nou groetjes uit het grijze veendam en rustig aan!
    Liefs ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fresno

AMERIKA!

Recente Reisverslagen:

04 April 2012

HOT NEWS

03 December 2011

PART 2

30 November 2011

Eindelijk maar toch, part 1.

12 Mei 2011

allohoaaaaaaaaaaaaaaa!!!

08 December 2010

Ooo mijn henkyyyy
Marrijtje

Wauuuu het is zo ver!!! Marrijtje haar waarbenjijnu is weer in gebruik! Dit keer niet omdat ik ergens anders ben gaan wonen!! Nee ik ben op reis ergens down under en ergens iets boven down under. En aangezien ik naast mijn moeder heel veel zorgen weg neem om te laten weten dat alles goed gaat, kan ik andere mensen helpen met hun dag door te komen op hun werk, uitstellen van huiswerk, of helpen met het nuttig tijd besteden van "verveling." Dus hier volgt mijn vaak kort maar krachtige blog!

Actief sinds 21 Aug. 2009
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 34512

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2015 - 03 Januari 2016

Down under- en iets minder down under

19 Augustus 2009 - 30 November -0001

AMERIKA!

Landen bezocht: