Pancakes, waffels, brownies,kookies, etc etc. - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Marrijtje - WaarBenJij.nu Pancakes, waffels, brownies,kookies, etc etc. - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Marrijtje - WaarBenJij.nu

Pancakes, waffels, brownies,kookies, etc etc.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marrijtje

13 Mei 2010 | Verenigde Staten, Fresno

HAhaaa marrijtje post even snel een kort verhaaltje hier vanuit het HUMAN lousianna waar als je naar buiten loopt s the zweten!!! heerlijk...

We zijn hier dinsdag aangekomen laat in de nacht. Eerst 3 uurtjes met het vliegtuig en daarna 3 uurtjes in de bus! prachtig, jah het was een klein beetje vermooeiend! maar ach ja naar 6 uur kon ik in een heeerlijk hotel bed ploffen! Hoppaa..

en in dat bed lig ik nu dit verhaal te typen.

Gister zijn we met zijn allen naar de baan gegaan, beeetje getraind en los gelopen. er is heel veel win en het is warm hier.. maarja marrijtje's kunnen goed lopen in hitte dus BAM..

Voor de mensen die niet wisten dat ik nog leefde, sorry.. ik zal even updaten wat er dit weekend gaat gebeueren!! ik heb WAC conference... jahjah laat ik zeggen de belangrijkste wedstrijd van het seisoen! ik loop zaterdag een 1500 meter gevolgt met een 5KM 3 uur later.. ik zeg Hoppaaa :)

het is vandaag donderdag! dus nog twee daagjes. Wij mochen vandaag in het hotel blijve omdat we vanmorgen al los hebben gelope.. ik ben op de fiets gegaan omdat mijn achilles een beetje pijn doet. In 1 woord jah dat is K-u-T.... jah .. Neej mensen dat is geen vloekwoord maar een afkorting voor Koninglijke Unanieme Teenpijn...

nou wat heb ik nog meer te vertellen??!! OJAAAAAAAAAAAAAAAA de hele rede waarom ik post is om iedereen te vertellen dat het ontbijt hier Ge-weldiggggGG is!! we kunnen hier alles krijgen,.. heerlijke pancakes, fruit, brownies, cookies, bagels, sauseges en echt bedenk het maar!! ik heb vanmorgen mijn eerste wafel gemaakt!! jahjah,..

ik denk dat ik zaterdag wel met een paar kilo extra moet lopen hahaaa... uhh niet grappig eigelijk maar een hele serieuse zaak!!

nou ik ga nu even chillen, vanavond hebben we een soort perconferentie waar alle team welkom worden geheten.. heel officieel en vet allemaal :)

ik zeg peace out en jullie horen wel of ik gefinish ben zat.! ik sta 9e geplaaats en moet top 6 halen om punten voor mijn team te kunnen sprokkelen!! als ik top 3 haal trakteer ik iedeereen die dit leest op een zelfgemaakte wafel met aardbijen en bessen erop :)

yeaaayyy

dikke kuss

  • 13 Mei 2010 - 18:52

    Crea:

    Super Marrijtje,

    Zet hem zaterdag op hè?! Je kunt het!! Hopelijk heb je niet veel last van je achilles.


  • 13 Mei 2010 - 19:20

    Alja:

    Oke marrijtje daar houd ik je aan!! Als je top 3 haalt wil ik een wafel met aardbeien en slagroom! Dus als je terug bent in Nederland weet je wat je te doen staat he!! =D
    Hè heel veel succes he zaterdag!! Liefs

  • 14 Mei 2010 - 06:05

    Esra:

    Lieve marrijtje!!
    Leuk dat er weer een verhaal is:D Ik vind het altijd weer leuk om eve te lezen hoe het daar met je gaat helemaal in amerika(H) Ik zeg: ZET UM OP!!!& dan horen we wel hoe het gegaan is!!! YOU GO GIRL!
    Heeeeee ik hoorde dat je ook alweer bijna zu hause komt??:) zin in? of blijf je liever daar?haha. Zo te horen heb je het daar prima naar je zin!Echt gaaf!:D seeyou!

  • 14 Mei 2010 - 19:33

    Yvonne:

    heee beter haal je ff die top 3 want zoals u begrijpt heb ik dit verhaal net gelezen!!

  • 14 Mei 2010 - 21:26

    Jurrien:

    Hé Marrijtje,

    Nou zet em op dan, die wafel zie ik graag tegemoet. Dat ontbijt kun je na de wedstrijd vast ook nog wel een keer nuttigen, dus bereid je goed voor enne chill nog maar even lekker voor dat je er tegenaan gaat. Ik ga voor de overwinning. Yoechei en succes!! uit good old Ass'n.

  • 16 Mei 2010 - 11:06

    Heleen:

    nou Marrijtje,kan ik zo,n wafel krijgen? Vast wel want jij kunt hard,
    Liefs en tot gauw, Heleen

  • 17 Mei 2010 - 21:09

    Dinizzel:

    Lieve MArrijtje

    Geniet nog maar even van je rust. Tot snel wanr over 2 weekjes is dat voorbij. Liefs en een dikke knuffel

  • 19 Mei 2010 - 15:08

    Dora:

    Hoi Marrije,

    Ik wil graag een wafel met aardbeien en natuurlijk slagroom!!!

    Je hebt goed gelopen heb ik wel gehoord.

    Nog 8 nachtjes slapen dan is het 3 weken met je rust gedaan!!! dan heb je een stel van die zeurders te logeren en die willen natuurlijk ook graag shoppen!!!! en veel van Californië zien.

    sliefs tante Truus

  • 26 Mei 2010 - 11:19

    Raina:

    Hee Marrijtje!

    HEEEL VEEL PLEZIER MET JE OUDERS EN JE TANTE!
    Tot over 3 weekjes in Nederland.
    x Raina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fresno

AMERIKA!

Recente Reisverslagen:

04 April 2012

HOT NEWS

03 December 2011

PART 2

30 November 2011

Eindelijk maar toch, part 1.

12 Mei 2011

allohoaaaaaaaaaaaaaaa!!!

08 December 2010

Ooo mijn henkyyyy
Marrijtje

Wauuuu het is zo ver!!! Marrijtje haar waarbenjijnu is weer in gebruik! Dit keer niet omdat ik ergens anders ben gaan wonen!! Nee ik ben op reis ergens down under en ergens iets boven down under. En aangezien ik naast mijn moeder heel veel zorgen weg neem om te laten weten dat alles goed gaat, kan ik andere mensen helpen met hun dag door te komen op hun werk, uitstellen van huiswerk, of helpen met het nuttig tijd besteden van "verveling." Dus hier volgt mijn vaak kort maar krachtige blog!

Actief sinds 21 Aug. 2009
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 34530

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2015 - 03 Januari 2016

Down under- en iets minder down under

19 Augustus 2009 - 30 November -0001

AMERIKA!

Landen bezocht: