alweer een jaar om! - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Marrijtje - WaarBenJij.nu alweer een jaar om! - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Marrijtje - WaarBenJij.nu

alweer een jaar om!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marrijtje

05 Juni 2010 | Verenigde Staten, Fresno

Geloof het of niet maar ik heb er alles aan geprobeerd om mijn goede voornemen voort te zetten maar sommige dingen heb je gewoon niet in de hand. Een week nadat ik mijn laatste update had gedaan is er iets verschrikkelijks gebeurt. Er was een beer ontsnapt bij Fresno Zoo, en gesignaleerd in ons appartementen complex. Deze grizzly beer heeft mijn door open gebroken en al mijn lekkere eten op gegeten. Dat is niet het ergste nee hij heeft de deur gewoon open laten staan nadat die vertrokken was. Wat er voor heeft gezorgd dat er een hele zwerm eekhoorns in mijn kamer is zich gaan settelen. Omdat ik met mijn boodschappen niet rekening had gehouden met de mogelijkheid dat een beer mijn eten zou kunnen op eten had ik niks meer voor de eekhoorn. Conclusie; ze zagen mijn internet kabel al een heerlijke biefstukje en vonden het nodig om hem op te eten.
Nou waarom nu wel, omdat ik in de auto zit opweg naar LA met familie Flodder :). Mijn paps,mams en tante zijn hier vorige week aangekomen en we zijn met een “roundtrip”begonnen. Vorige week heb ik ze alles van mijn dagelijkse leven laten zien. De campus, supermarkten, natuur, cultuur en natuurlijke niet te vergeten: SHOP MOGELIJKHEDEN. Titie heeft gelijk een hele collectie nieuwe strings ingeslagen :) en mvr. Molenhuis is gegaan voor de XXXXL onderbroek die ze tot haar oren kan trekken.
Nog even een vervolg van mijn vorige verhaal, ik moet jullie teleur stellen maar marrijtje zal geen waffels en pannenkoeken voor jullie maken. Ik ben uiteindelijk 8e gefinisht en met en niet al te snelle tijd. Maarja, dat kwam meer door de race, we gingen uit heeeeeel traag en ik voelde me een ronde voor die tijd nog zoooo goed. En het laatste rondje was gewoon sprinten voor je leven en ik weet niet wat er met mij gebeurde maar ik bevroor hellemaal en het kwam der niet echt uit. Dus niet echt een geweldige afsluiter van een goed jaar. Maarja, mijn gevoel zegt dat alles dat dit jaar niet lukte, volgent jaar gaat gebeuren. Dit was echt een leerjaar! Wennen aan de nieuwe mensen, nieuwe school, nieuwe trainingswijze, omgeving en gewoon alles.
Ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn keuze en het is zo raar dat het jaar nu alweer voorbij is. Het is echt voorbij gevlogen en gewoon onwerkelijk dat ik vorig jaar rond deze tijd zat te stressen met alles voor te bereiden, testen doen, formulieren, formulieren en nog meer formulieren invullen. En nu weet ik waarvoor ik het allemaal heb gedaan, voor de ervaring en alles wat ik heb mee genomen van deze hele ervaring! Ik zit nu gewoon met familie in de auto in Amerika op weg naar LA. Zonder de beslissing om in Amerika te gaan studeren zou mijn vader nooit in een vliegtuig zijn gestapt, en mijn ouders nooit naar Amerika zijn gegaan. Het is allemaal best raar hoe zulke beslissingen je hele leven en dat van anderen kan beïnvloeden. En wanneer weet je of je de goede beslissing hebt gemaakt?! Ik ben blij dat ik naar mijn gevoel heb geluisterd, en zie elke dag weer hoe geblessed ik ben dat ik dit allemaal mag mee maken.
Nou mensen de zakoekjes kunnen weer van tafel want ik ga mijn verhaal even afronden. Wijn moeten nog iets van 2/3 uur voordat we in LA zijn. Wij gaan ergens in een vuilnisbak in Hollywood overnachten en zijn van plan om daar +/- 3 dagen te blijven en de movie studios en de bekende “sterren” etc te bezoeken. Daarna trekken we door langs de kust en gaan plaatsjes bezoeken als: Santa Monica, Santa Barbara, Santa Cruz en weet ik wat nog meer. Ons eind punt zal San Francisco zijn waar we dan ook weer een paar daagjes zullen verblijven. Ik zal mijn familie hier achter moeten laten op Alcatraz (het gevangenis op een eiland), en mijn reis naar Fresno vervolgen. Marrijtje zal 18 juni weer Nederland onveilig maken en mijn ouders komen 2 daagies eerder. Dus ik zeg maak de spandoeken al maar klaar en misschien ben ik vanavond nog wel bij Oprah of the bold and the beatifull the bewonderen. :)
Loves,
Marrijtje

  • 05 Juni 2010 - 06:51

    Yvonne:

    Looking forward seeing you again!

  • 05 Juni 2010 - 13:00

    Esra:

    me 2;)
    leuk verhaal weer:D
    geniet van de 'roundtrip'!!

  • 06 Juni 2010 - 09:20

    Raina:

    Hee Marrijtje + familie flodder!

    Mooi verhaal! Heel veel plezier met je familie! Genietze en tot over een paar week
    liefs Raina

  • 08 Juni 2010 - 16:53

    Heleen:

    Fijn dat het gezellig is,tot over 2 wk.
    Goede reis,liefs Heleen

  • 09 Juni 2010 - 05:51

    Crea:

    Wat kun je toch lekker boeiend schrijven!!!
    Geniet ervan met elkaar en tot over 1,5 week.

    Liefs corrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fresno

AMERIKA!

Recente Reisverslagen:

04 April 2012

HOT NEWS

03 December 2011

PART 2

30 November 2011

Eindelijk maar toch, part 1.

12 Mei 2011

allohoaaaaaaaaaaaaaaa!!!

08 December 2010

Ooo mijn henkyyyy
Marrijtje

Wauuuu het is zo ver!!! Marrijtje haar waarbenjijnu is weer in gebruik! Dit keer niet omdat ik ergens anders ben gaan wonen!! Nee ik ben op reis ergens down under en ergens iets boven down under. En aangezien ik naast mijn moeder heel veel zorgen weg neem om te laten weten dat alles goed gaat, kan ik andere mensen helpen met hun dag door te komen op hun werk, uitstellen van huiswerk, of helpen met het nuttig tijd besteden van "verveling." Dus hier volgt mijn vaak kort maar krachtige blog!

Actief sinds 21 Aug. 2009
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 34520

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2015 - 03 Januari 2016

Down under- en iets minder down under

19 Augustus 2009 - 30 November -0001

AMERIKA!

Landen bezocht: