PART 2 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marrijtje - WaarBenJij.nu PART 2 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marrijtje - WaarBenJij.nu

PART 2

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marrijtje

03 December 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Nou oke door de velen donaties: Part 2. Dag 4!

HEEEEEEEEEEEEEEleee bijzondere dag, dus weer even focus mensen. Altijd is Marrijtje ziek, midden in de week maar zondag niet, zondag gaat zij naar de kerk, met haar boek en een groot achterwerk , lalalaaa.

Naar de kerk, of beter gezegt een gospel concert van de Harlem Gospel groep! Dit speelde zich af vlak bij times square. Super leuk om te live te zien wat je normaal in films ziet! Zwarte vrouwen met dikke konten, en dijken van stemmen te horen zingen: “oooooooo happy dayyy, oooo happy daayy, when jesus walks, lalaaa”. Dit concert begon om 1.30 enm 2.55 liepen we eruit.

Even een korte proloog, ik had ondertussen wat sms contact gehad met die gast van de lion king, en hij kon geen gratis kaarten meer regelen. Maar hij had ons uitgenodigt voor de show van 3pm. Wat wij aanvankelijk niet dachten te redden omdat we naar de gospel gingen. En nog iets, ik zit ondertussen in het vliegtuig, en er zit een oude vrouw naast mij te snurken! Dat je het even weet!

Oke dus 2.55 liepen we het gebouw uit, snel uitgezocht waar de lion King zich afspeelde, er heen gelopen, naar binnen gegaan, gekeken of ze nog kaartjes hadde, hoe duur de kaartjes waren, en of we het zouden doen of niet! Want Marrijtje was al 1 rib verloren, kan ze nog een 2e verliezen. Naar een korte vergadering hebben we het gedaan! Hoppaaa $300 dollar armer, maar super plekken en een super musical gezien. Ondertussen nog even smsen met 1 van de crew member die on seen backstage tour aan bied aan het einde van de show! We moesten aan het einde van de show naar de stage floor komen om daar aan een security guide te vragen naar Ron. Naar een poosje werden we binnen gelaten en hebben we Ron gemeet, die ons daarna van alles heeft verteld en dingen heeft laten zien. Het klikte zo goed tussen ons drieen dat we daarna uiteten zijn gegaan! Hij blijkt een hele bekende persoon te zijn in de musical/tv wereld en hij vertelde dat die zelf Micheal Jackson heeft ontmoet! Wat wel heel bijzonder is.

Na dit avontuur zijn we naar Chelsea afgereist om is even wat balletjes te slaan! Ze hebben een soort flat met allemaal honken waar je golf ballen de Hudson river kan in slaan. Lesley kwam op idee omdat die dit had gezien op drie op reis!

Nou de “laaste dag” in New York. Marrijtje heeft in de morgen 100 andere lopers vergezeld in central park. Nou ze hebben het geweten! Thuis aangekomen even weer voor school bezig geweest, en later die dag naar de Brooklyn bridge afgereisd! Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,…. Wat een lichtjes, en mooi uitzicht op New York! Na genoeg lichtjes te hebben gezien zijn we weer naar het hart van New York gegaan en hebben we een Comedy show bezocht. Er waren iets van 6 verschillende comedians en ze waren grappig kan ik je vertellen, maar natuurlijk niet zo grappig als mij.

Hierna zijn we weer naar huis afgereisd om mijn laaste nachtje in New York aft e ronden. De volgende dag door mijn alarm heen geslapen, waardoor ik niet eens meer afscheid heb kunnen nemen van het stel heb verbleven! Jai k weet het Heeel ASSOOOOOOOOO,.. maarja gebeurt me normaal nooit. Nou tram gepakt, trein, gelopen, security, gate gezocht, en daar begon ik met dit inmens lange verhaal waar jullie nu hellemaal klaar mee zijn! Gefeliciteerd.

Nog wat feitjes:
- 20 kilo aangekomen, door alle pizza en donuts,
- 2 ribben kwijt.
- Wil de IBG even bedanken voor het bijdragen aan deze trip.
- 3 keer “bijna” aangereden door een taxi
- Voor de vrouwen: 4 nieuwe shirtjes, nieuew panty, nieuwe sjaal.
- Dit verhaal 4 Atjes is
- Naast dat deze vrouw hiernaast mij snurkt, stinkt ze ook nog hahaaa,.. oke nu hou ik op!

Heel veel liefs en groetjes,
Ik zie jullie snel

XoXo gossip girl

  • 03 December 2011 - 23:06

    Siebedina:

    he marrij wat weer lleuuuk. Ga je het logeeradres nog effen bellen je bent nl goed opgevoed meisje!!! siebedina

  • 03 December 2011 - 23:06

    Siebedina:

    he marrij wat weer lleuuuk. Ga je het logeeradres nog effen bellen je bent nl goed opgevoed meisje!!! siebedina

  • 05 December 2011 - 12:39

    Marianne:

    Deel 2 is het lezen ook zeker waard :)

  • 05 December 2011 - 20:36

    Janneke Molenhuis:

    Poehhh, je LEEFT wel! Ons leven is iets gezapiger...... Geniet er van nu het nog kan.
    En je hardloopprestaties?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

AMERIKA!

Recente Reisverslagen:

04 April 2012

HOT NEWS

03 December 2011

PART 2

30 November 2011

Eindelijk maar toch, part 1.

12 Mei 2011

allohoaaaaaaaaaaaaaaa!!!

08 December 2010

Ooo mijn henkyyyy
Marrijtje

Wauuuu het is zo ver!!! Marrijtje haar waarbenjijnu is weer in gebruik! Dit keer niet omdat ik ergens anders ben gaan wonen!! Nee ik ben op reis ergens down under en ergens iets boven down under. En aangezien ik naast mijn moeder heel veel zorgen weg neem om te laten weten dat alles goed gaat, kan ik andere mensen helpen met hun dag door te komen op hun werk, uitstellen van huiswerk, of helpen met het nuttig tijd besteden van "verveling." Dus hier volgt mijn vaak kort maar krachtige blog!

Actief sinds 21 Aug. 2009
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 34513

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2015 - 03 Januari 2016

Down under- en iets minder down under

19 Augustus 2009 - 30 November -0001

AMERIKA!

Landen bezocht: