Hou u broek vast voor dat die afzakt: blog 1! - Reisverslag uit Darwin, Australië van Marrijtje - WaarBenJij.nu Hou u broek vast voor dat die afzakt: blog 1! - Reisverslag uit Darwin, Australië van Marrijtje - WaarBenJij.nu

Hou u broek vast voor dat die afzakt: blog 1!

Door: Marrijtje

Blijf op de hoogte en volg Marrijtje

14 November 2015 | Australië, Darwin

Wauuuu het is zo ver!!! Marrijtje haar waarbenjijnu is weer in gebruik! Dit keer niet omdat ik ergens anders ben gaan wonen!! Nee ik ben op reis ergens down under en ergens iets boven down under. En aangezien ik naast mijn moeder heel veel zorgen weg neem om te laten weten dat alles goed gaat, kan ik andere mensen helpen met hun dag door te komen op hun werk, uitstellen van huiswerk, of helpen met het nuttig tijd besteden van "verveling." Dus hier volgt mijn vaak kort maar krachtige blog!


25 okt.
Ben ik met mijn lieve vriendinnetje richting Sydney gevolgen! Aangezien het vandaag 14 november is, zal ik jullie de vele details besparen. Het was in 1 woord; echt super bijzonder. We hebben springende kangoeroes gezien. En poepende Kuala"s!! Om precies te zijn, Mnr. De Kuala heeft zijn kont op mijn t-shirt afgeveegd.

We hebben in het regenwoud geslapen en zijn daar speciaal om half 6 opgestaan voor zonsopgang! Alleen was het meer een zon achter steegje! Met een mooi bewolkte lucht.

Wel geteld hebben we ongeveer 100x voor een dichte winkel/restaurant/hotel/ en of hostel gestaan!!! Alles werkt hier niet op Marrijtje- Larissa tijd.

Hebben een auto gehuurd en aan de linker kant van de weg gereden! En heel hard Adèle met helo Geschreeuwd naar mede weg gebruikers. Ook nog een nummer waarvan ik de diepgaande tekst maar niet ga vertalen: dawin- dessert.

Maar nu even doorspoelen in de tijd!!!

Vrijdag de 13e
Afscheid nemen bestaat niet, heeft Marco barsato ooit gezongen! Nou Meneer heeft waarschijnlijk nooit bij Cairns AirPort gestaan en daar doei moeten zeggen tegen zijn partner waar hij net 3 weekjes mee gereist heeft. Larissa vloog om 12 uur naar Melbourne bij gate 21. Ik om 12 uur naar Darwin bij gate 17. Onze Gates lagen dicht bij elkaar dus hebben we tot de laatste minuut kunnen knuffelen en de vloer kunnen dweilen.

BAMmmmm en dan reis je alleen. En ik heb het gevoel dat iedereen dan in 1x tegen je wil praten terwijl ik daar nog niet zoveel zin in heb! Maarjaaa, me moeder zegt altijd: u vriendelijkheid zeit overal bekend.

Dus heb ik de meneer die naast me zat vriendelijk toegelacht tijdens zijn slaapverwekkende verhalen waar ik de helft niet van snapte. En gues what! Hij heeft me een lift maar me hostel verzorgt ha... Ooo wat erg. Nee hoor hij was hartstikke aardig :)

Aangekomen in Darwin, ingecheckt, en eigenlijk geen planning. Zoals deze hele vakantie eigenlijk.

En wauuuu!!! Ik heb hier wat mensen ontmoet. Ik zal niet noemen uit welk land ze komen want ik hou van je Stella, maar tot nu toe! Spannen onze buren de kroon met hun planning!!! Elke dag, minuut tot minuut! Ingepland met een check list. Ik zeg respect! Ik zou alleen zo niet kunnen genieten. En tot nu toe heb ik de meeste reizigers met zo"n mind zet dat ook niet zien doen. Hopefully i am wrong. Maar ik zeg "live in the moment." En no worries. Tot nu toe heeft dat tot goeds geleid. Al mag het soms wat minder.

Neem vandaag! Het enige wat ik wou zien in Darwin zijn crocodiles!!!! Yeay baby! Maar ik had nog niks geboekt. Vrijdag aangekomen, zaterdag boeken, en dan zondag Tour, en dan maandag richting Singapore! dacht ik! NOPeeee alle day trips waren dus vol. Maar er was nog 1 optie. En na een uur aan de telefoon gehangen te hebben (oke credits gaan maar meneer van het hostel). Zat ik 1 uur later in een bus met een Nederlandse Tour guide, richting Allison river. En zat ik 2 uur later op een boot en zag ik springende krokodillen!!!! Super tof!!!

Terug bij het hostel heb ik nog steeds niet heel veel zien om met iedereen te praten. Ik ben hier voor de natuur! Zou meneer Darwin wel gezegd hebben. Dus ben ik gevlucht naar de bios hier 100m vandaan. Na de film probeer ik via de achterdeur mijn hostel kamer in te sneaken! Word er aan me deur geklopt door de jonge die gisteren een uur tegen me heeft gebabbeld. Hartstikke aardig allemaal. Of ik mee uit ging voor "drinks" vanavond. Uhmmmm maybe. Daarna heb ik 1 van zijn vrienden beledigd. Ik zeg jullie; Wales!?!? Waar ligt dat....
...
...
...

Mijn Amerikaanse hersenen zeiden Engeland. Waarop de jonge bijna in huilen uit barste. Blijkbaar ben ik niet de eerste. Dus nee mensen!! Sta je bij meneer Robert ten brink! Antwoord: Het is een land naast Engeland. Oke!

Maar to the point: hoe hebt ik meneer afgewimpeld. Ik heb gezegd dat ik als belangrijke taak mijn blog voor jullie eerst moet schrijven. Dus bij deze dank aan jullie allemaal die dit nu lezen. Jij, ja, jij, hebt mee geholpen aan een ontspannen avond. En dat ik nu al kan genieten van heerlijke snurkende kamergenoten. (Het is hier nu 22.45, en ik wou dat ik een geluid opname kon maken)

Nou peace out mates!!! Ennn ik zeg no worries!!! Tot nu toe staat de Lost objects op:
- jas van Lariss
- fresno state truitje
- tasje met opladers
- onderbroeken van LarissA

En conclusie over Aussies:
- super behulpzaam!!!!
- vriendelijk
- "&&€&&" duur
- en denken dat Larissa 16 jaar is
- en dat ik Duits ben??!! Yep!

Morgen laatste dagje Darwin!

Dan off to Singapore, waar ik meneer Sean Wong ga ontmoeten. Een jonge die ik heb leren kennen in Amerika tijden mijn 4 jarige studie.


Ik zeg, word vervolgt..........

  • 14 November 2015 - 15:59

    Titie:

    Wauw wat weer een verhaal je zei houd je broek vast anders zakt die af ik heb hem vastgehouden maar toch zakte die af weet je wel die mooie witte Zeeman broekjes!!
    Jullie/je hebben weer heel wat beleeft zo te lezen neem het jullie nog steeds kwalijk dat ik niet mee mocht!
    Maar de volgende vakantie wordt zeker Wales om te kijken waar dat precies ligt.
    Heb je nu ook een koala voor mij meegenomen waarom ik vroeg?
    Zal eerst wel vreemd aankomen zonder je 16 jarige vriendinnetje maar lekker dat je maandag richtting Singapore vliegt richting Sean.
    Nog veel plezier wees voorzichtig doe geen dingen die ik wel zou doen!
    Groetjes Titie

  • 14 November 2015 - 16:05

    Rain:

    Hee Marrijtje, wat een heerlijk verhaal! Ik zie helemaal voor je hoe jullie aaan het zingen waren, hihi! Geniet nog heel veel! Liefs x

  • 14 November 2015 - 19:25

    Denise:

    Chick... haha ik ga altijd stuk om jou... weer super geschreven aksof je het zekf beleefd...geniet nog kus en tot snel.. laf you

  • 15 November 2015 - 13:05

    Jet:

    Heerlijk om zo met je mee te reizen! Wij eten vanavond bananenbrood 3x raden wie op dat idee komt.....groeten van de aapjes uit roden en goede vlucht naar Singapore xxx

  • 16 November 2015 - 13:01

    Liese:

    Awesome! Wat leuk zeg. Wist niet dat je dat ging doen, heel leuk. Nou geniet er van en al dat soort dingen. Liefde

  • 16 November 2015 - 20:34

    Alja:

    Super geschreven Marrijtje! Heel veel plezier nog daarzo! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marrijtje

Wauuuu het is zo ver!!! Marrijtje haar waarbenjijnu is weer in gebruik! Dit keer niet omdat ik ergens anders ben gaan wonen!! Nee ik ben op reis ergens down under en ergens iets boven down under. En aangezien ik naast mijn moeder heel veel zorgen weg neem om te laten weten dat alles goed gaat, kan ik andere mensen helpen met hun dag door te komen op hun werk, uitstellen van huiswerk, of helpen met het nuttig tijd besteden van "verveling." Dus hier volgt mijn vaak kort maar krachtige blog!

Actief sinds 21 Aug. 2009
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 34516

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2015 - 03 Januari 2016

Down under- en iets minder down under

19 Augustus 2009 - 30 November -0001

AMERIKA!

Landen bezocht: