Hoppaaaaaatizzl - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Marrijtje - WaarBenJij.nu Hoppaaaaaatizzl - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Marrijtje - WaarBenJij.nu

Hoppaaaaaatizzl

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marrijtje

21 Maart 2010 | Verenigde Staten, Fresno

Ooooom mijn geode voorneme maar eens goed te gaan beginnen: BAM hier is een kort verhaaltje,

Ik wou namelijk jullie even melden dat ik Vrijdag een behoorlijke training heb gedraaid… namelijk 2x 800, 3x 400 en nog wat relaxte 100tjes, nou als je dat niet genoegt zegt zal ik eem de tijden er bij vertellen:
2.28 (heel makkelijk, en die mogooltjes die me moesten hazen ginge te sloom, ik moest namelijk 2.25 lopen)
mijn tweede 800 ging daarom ook maar even in 2.24! dit is volgens mijn mijn seisoens beste tijd van vorige jaar geweest… en dat in een training naar een 800tje in 2.28, ik zeg HOpaaaatizzlllll en mijn 400tjes gingen allemaal in 72/73…

Voor de mensen die dit geen ene hol uitmaakt en er niks van begrijpen, heb ik te zeggen, dat ik dit behoorlijk netjes van mijzelf vind en dat ik klaar be nom wat wedstrijdjes te gaan knallen…

Voor de rest heb ik net een zware nacht met buikgriep overleeft. Dit heb ik te danken aan mijn moeder die mij zwakke genen heeft overgedragen as het gaat om maag/darm omstandigheden. Ik had volgens mijn roommate watt e veel fibers gegeten, en ik heb echt gewoon 6 uur gekrepeerd van pijn!! Echt geen grap en mijn maag ik nu nog van streek… Dus dank dank familie Stuursma…

Nou en als je je afvraagt of ik niks beters heb te vertellen vandaag, dan uhhhh kan ik daarop nee antwoorden want ik heb afgelopen week nog wat geweldige cijfers binnen gehaald: namelijk een A voor mijn heatlh science class, en nog een B voor mijn communication class, en nog een B voor mijn Math 4R class, vertaald WISKUNDE.

Ik he book deze week nog een rijles gekregen van een vriend, en ik kan je vertellen dat ik het echt goed deed. Ik heb er vetrouwen in, want 7 April moet het allemaal weer gebeuren en moet ik toch maar eens mijn naam hoog gaan houden. Maar ik heb zo’’n gevoel dat ik deze keer alles onder controle heb, ik weet waar de ruitenwissers zit, het verschil tussen gas en remmen en het verschijnsel dat je moet stoppen voor een rood licht wat trouwens niet eens overall geld hier in Amerika, dus voor de mensen die hier heen gaan komen, titie en paps en mams (nog 2 maandjes) oefen alvat maar even dat je door rood mag rijden als je rechts af kan slaan en er geen verkeer aan komt!!!!

Daag daaaggg ooo en niet al te belangrijk, maar deze week was het 27 graden mensen,.. en ik zit hier nu in mijn korte broek een verhaaltje te typen..

Vielen groeten van uit het verre westen,
Marrijtje


  • 23 Maart 2010 - 17:52

    Essie:

    Top man van je tijden!
    En alvast succes voor de 7e april danmaar;)Wel een gerustellend gevoel dat je weet waar de ruitenwissers zitten:D!!ook wel van het gas en remmen trouwens:p
    Doehoeg Marrijtjeeee,kussie

  • 06 April 2010 - 18:09

    Heleen:

    Nog net op tijd om je succes te wensen voor morgen!!Doe je best en laat ze een poepie ruiken,
    Liefs Heleen

  • 07 April 2010 - 17:54

    Heleen:

    En.... is het gelukt??
    Groetjes Heleen

  • 15 April 2010 - 08:55

    Dora:

    Hoi Marrijtje,

    Door rood licht rijden doe ik dagelijks.
    Mag in Nederland ook tenminste als je met de fiets bent.
    Dus daar zijn we al aan gewend.

    Op de buitenste baan van de snelweg te rijden schijnt niet te mogen?
    Dit is illegaal heb ik begrepen.

    groetjes Titie


  • 06 Mei 2010 - 08:23

    Dora:

    Hoi Marrijtje,

    Waar blijven je goede voornemens?

    Of ben je alvast ondergedoken voor je
    familie die 27 mei a.s. hoopt te arriveren?

    Hoop weer gauw een kort reisverslag van je te lezen.

    Sliefs van tante Truus

  • 09 Mei 2010 - 18:52

    Rico:

    He marrizzlee,

    Hoe is het meid? Alles goed daar zo te lezen. ben je je mentaal al een beetje aan het voorbereiden op het bezoek van de familie, zeker veel zin in!! Hun in ieder geval wel ze kijken er naar uit en ik ben ook al weer benieuwd naar jouw thuiskomst. Veel plezier alvast daar met zn allen let daar op ze in de big country en geniet ervan!!! Gruutn uut Assen Rico

  • 13 Mei 2010 - 09:00

    Raina:

    Hee how wort met je nieuwe verhalen.
    Over een 2 weken komt je gekke en lieve familie langs. Heb je vast heel veel zin in.
    Zij hebben er in elk geval wel zin in.
    Heel veel plezier met ze en ik zie je wel weer als je in Nederland bent.
    Liefs Raina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fresno

AMERIKA!

Recente Reisverslagen:

04 April 2012

HOT NEWS

03 December 2011

PART 2

30 November 2011

Eindelijk maar toch, part 1.

12 Mei 2011

allohoaaaaaaaaaaaaaaa!!!

08 December 2010

Ooo mijn henkyyyy
Marrijtje

Wauuuu het is zo ver!!! Marrijtje haar waarbenjijnu is weer in gebruik! Dit keer niet omdat ik ergens anders ben gaan wonen!! Nee ik ben op reis ergens down under en ergens iets boven down under. En aangezien ik naast mijn moeder heel veel zorgen weg neem om te laten weten dat alles goed gaat, kan ik andere mensen helpen met hun dag door te komen op hun werk, uitstellen van huiswerk, of helpen met het nuttig tijd besteden van "verveling." Dus hier volgt mijn vaak kort maar krachtige blog!

Actief sinds 21 Aug. 2009
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 34526

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2015 - 03 Januari 2016

Down under- en iets minder down under

19 Augustus 2009 - 30 November -0001

AMERIKA!

Landen bezocht: