ship ahoi schip ahoi land in zich land in zicht. - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Marrijtje - WaarBenJij.nu ship ahoi schip ahoi land in zich land in zicht. - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Marrijtje - WaarBenJij.nu

ship ahoi schip ahoi land in zich land in zicht.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marrijtje

27 Juli 2010 | Verenigde Staten, Fresno

Een hele goeden regenachtige dag allemaal.

Marrijtje zit hier te vertoeven in de jacuzzy met 40 graden en een coctail in der hand. Nou uhh deels is maar waar. Met tranen in mijn ogen kan ik u vertellen dat mijn laptop van ons is heen gegaan. Of hij wil gewoon niet meer opladen om dat ik een verkeerde adaptor heb! however ik zit nu als van ouds in de bibliotheek vn de school om jullie niet telleur te stellen en op tijd een update te doen.

Ik heb weer vanalles meegemaakt, en zal jullie alles in diepe details vertellen. Mijn reis begon allemaal in Belgie, Brussel wel te vertaan. Vanuit daar zijn we naar San fransisco gevolgen met een tussen stop in New york. Menneer timmo Klok was zo aardig om met mij mee te reizen en ook 3 weekjes in te states te chillen.

Alles liep vlekkenloos, buiten het feit dat mijn vader het zo nodig vond zijn paspoort te vergeten en we daar voor weer terug konen, maarja we vergeten allemaal wel een wat he,..

Na wat moeilijke vragen op brussel airport, konden we in het vliegtuig en wel bij de nooduitgang wel te verstaan zitten. ZONDER TV!!!!! na wat paparazzie gepaseerd te zijn en een 6 uur overstap tijd, konden we ook het vliegtuig in in NEW YORK,..! Ik zeg HOPPAAAAAAAAAAaaaa

Aangekomen op sanfransisco (24.00uur) hadden we net de shuttle bus gemist dus hebben we aso een indishe kerel aan de kant gesleurd die in een gele taxi zat en ons wle na het hostel wou brengen...

even kort samengevat wat we allemaal in SF hebben gedaan... 3dagen in een super hostel geslapen en tijdens dat de goldengate brug bezocht, chinatown, het straatje met de meeste bochtjes en alle touristische dingen zeg maar. Ik vergeet bijna te vertellen dat we **********&$$&^#*&^*#&^ ver de hele tijd hebben gelopen, maarja je moet toch wat doen om gezond te blijven. We moesten na 3 nachtjes even van hostel verhuizen om dat dat eerste hostel vol zat. Nou ik d8 dat doen we wel even,..

Wat wij in ons nieuwe hostel aantroffen was in 1 woord: IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl bah, gatver, en tja. Het was ongeveer het tweede alcatraz (een gevangenis). Er stonden gewoon 10 bedden in een super klein zaaltje, ze kraakten piepten en ik zal de details van de douche/wc jullie besparen! Ik denk niet dat jullie willen horen dat er overal haren lagen en dat er er niet bepaald fris rook.

Maar we hebben het gelukkig overleeft en zijn inmiddels alweer in fresno aangekomen. Ik heb timmo de campus en alles laten zien en we gaan zo even shoppen. Ik bedoel als je met een dame op stap bent dan moet je je ook kunnen aanpassen aan shopgedrag van een vrouw. En we gaan vanavond even naar de bios. Gewoon om dat het kan :). Lieve mensjes, ik laat timmo niet langer in spanning wachten en sluit het bij deze af.

Ik wil even de vriendelijke groeten doen aan alle lieve mensjes die ik achter heb gelaten in Assen en natuurlijk ook buiten assen....

Ik mis jullie, de humor, de sfeer, de vrouw die het eten voor me klaar maakt, en de menses die altijd aardig tegen me zijn... nou nu is het wel weer genoeg......

heel veel kusjes en geniet van jullie lekkere regen en warme winterjasses

  • 28 Juli 2010 - 09:22

    Esra:

    Leuk om weer te lezen en alweer van je te horen topper!!
    Geniet er lekker van and see you in las Vegas baby;)xxx

  • 29 Juli 2010 - 12:09

    Alja:

    Jammer dat je weer terug bent hoor! Maar zo te horen ben je alweer spannende verhalen aan het beleven! ;-) Have fun this year en gewoon weer even gaan knallen he! xx

  • 30 Juli 2010 - 07:56

    Jurrien:

    Ha die Marrijtje, goed om te lezen dat je weer heel over bent. Veel plezier en succes gewenst.

  • 31 Juli 2010 - 16:08

    Marlies:

    he hoi,zoals beloofd een berichtje van mij, leuk om je belevenissen te lezen, je maakt heel wat mee, nog even lekker genieten, hebben wij ook gedaan, zijn bruin verbrand terug van van de atlantische kust met een geweldige zee met giga golven, groetjes.

  • 31 Juli 2010 - 20:47

    Jannymolenhuis:

    heeeeee lieve marrijtje,

    Heerlijk je stem te horen weer. De vrouw die het etenvoor je klaarmaakt, daar heb ik vanavond gegeten. Delicious. Het is wel leeg zonder jou....hier. Gelukkig moest ik lachen om je verhaal ship ahoi. Je kunt heel erg leuk en onderhoudend vertellen..ik lig in een deuk...wanneer ga je een boek schrijven????? Ik vond het heeuuuul lief dat je me nog belde op weg naar Belgie/Brussel. We hebben de foto's nog ff bekeken v californie en je mooi koppie en omgeving bekeken. geniet er maar lekker van. Deze studietijd komt nooit weer terug, lekker zorgeloos (hopelijk). Geniet lekker in de bergen.dikke kus van janny

  • 02 Augustus 2010 - 18:36

    Vincent:

    Heey marrijtje leuk om weer wat van je te horen (lezen).je schrijft echt leuk!hoop dat de komende verblijven(weet niet waar je heen gaat) beter zijn!maargoed lees dat je het verder goed na je zin hebt.echt leuk en gezellig dat timmo met je mee is. heel veel plezier verder en geniet er vooral van!en de groetjes aan timmo!
    xxx vincent

  • 02 Augustus 2010 - 18:43

    Ulfert Molenhuis:

    Marrijtje. Ik had geen tijd en toch begon ik met lezen (zat.avond van je verslagen gehoord, is dus ook tot Meppel doorgedrongen. Echter de poort for all over the world, dus binnenkort...)) Ik begon met lezen en kon niet meer ophouden. Nu lig ik dus mijlen achter op mijn schema. En daarvan krijg jij de schuld. Wil je niet weer zo humorvol schrijven, want dat kost mij veel te veel tijd. Ga maar lekker trainen en studeren en heb jij je rijbewijs al? Hartelijke groet (ik denk dat ik binnenkort toch even weer stiekem ga lezen}

  • 03 Augustus 2010 - 20:03

    Janneke Molenhuis:

    Hoi Marrijtje,

    We hebben je ook in Meppel gevonden hoor! Toch stoer dat twee Molenhuizen zijn doorgedrongen tot de top van hardlopen en zelfs één traint in het buitenland. We houden je in de gaten en volgen je prestaties met belangstelling. Kom ook maar eens prijzengeld ophalen in de buurt van Meppel. Anne (onze dochter) gaat dit jaar op atletiek. Ik ben benieuwd wat ze er van vindt. Succes met je studie en training.

    groet van Janneke Molenhuis, Meppel

  • 05 Augustus 2010 - 14:26

    Anne-Jan:

    Leuk verhaaltje weer, en over het weer heb je weer gelijk, het regent hier al weer de hele week nu ik eindelijk vakantie heb. Volgende keer je verhaal wel ff door de spellingscheck gooien hehe. kisses je bradda

  • 12 Augustus 2010 - 09:41

    Raina:

    Wat een verhalen weer Marrijtje! Fijn dat je het leuk hebt gehad met Timmo
    Wij missen jou ook hoor!

    Heel veel succes het komend schooljaar!!

    Kus Raina

  • 11 Mei 2011 - 08:59

    Janny Molenhuis:

    Lieve Marrijtje, ik mis je erg en kan haast niet wachten je in mijn armen te sluiten. Nog ff geduld dus, 24 mei???25 mei kom je weer naar Assen??/
    Ik wil je even LATEN WETEN DAT IK JE NIET BEN VERGETEN en dat je wel eeeeerrrrrug lang in Amerika bent. Gaat ut nog een beetje daar??/
    liefs van je fucking ant Jane en XXXXXXXX,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fresno

AMERIKA!

Recente Reisverslagen:

04 April 2012

HOT NEWS

03 December 2011

PART 2

30 November 2011

Eindelijk maar toch, part 1.

12 Mei 2011

allohoaaaaaaaaaaaaaaa!!!

08 December 2010

Ooo mijn henkyyyy
Marrijtje

Wauuuu het is zo ver!!! Marrijtje haar waarbenjijnu is weer in gebruik! Dit keer niet omdat ik ergens anders ben gaan wonen!! Nee ik ben op reis ergens down under en ergens iets boven down under. En aangezien ik naast mijn moeder heel veel zorgen weg neem om te laten weten dat alles goed gaat, kan ik andere mensen helpen met hun dag door te komen op hun werk, uitstellen van huiswerk, of helpen met het nuttig tijd besteden van "verveling." Dus hier volgt mijn vaak kort maar krachtige blog!

Actief sinds 21 Aug. 2009
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 34519

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2015 - 03 Januari 2016

Down under- en iets minder down under

19 Augustus 2009 - 30 November -0001

AMERIKA!

Landen bezocht: