Kaaskoppen - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Marrijtje - WaarBenJij.nu Kaaskoppen - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Marrijtje - WaarBenJij.nu

Kaaskoppen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marrijtje

18 September 2010 | Verenigde Staten, Fresno

hallo lieve freunden!

Ik ben weer eens goedbezig en heb zin om een geweldig inspirerend verhaal voor jullie te schrijven. Dus hou je je bril maar vast
want die is hard nodig bij het lezen van dit verhaal.

Waar zal ik beginnen, ik weet dat het maar pas geleden is dat ik een verhaal heb geschreven en ik wil natuurlijk niet in herhaling vallen. Mijn verhaal vorige keer eindigde bij het vetrek van Timmo Klok als ik het goed heb :) alweer meer dan een maand geleden! De tijd vliegt echt voorbij, mijn school is inmiddels begonnen en heb al twee wedstijden gehad. De 6am trainingen zijn er inmiddels ingeboord, en mijn 6-pack is weer wakker gechud.

Mijn school gaat tot nu toe in een woord: GOUD! ik heb als twee goede cijfers in the pocket. Ik heb dit semester 6 klassen: American History, Psychology, Math (wiskunde), Women studies, Music, en Yoga! Door muziek heb ik mijn nieuwe tallent gevonden: PIANO SPELEN. Ik wist niet dat ik nog enig tallent van muziek in mij had maar ik begin aardig goed te pingelen al zeg ik het zelf. Voor geschiedenis heb ik al 1 test gehad en ik heb 8 punten uit de 10 gehaald. Waar ik zeer tevreden mee ben want ik wist tot een maand geleden nog 0,0 over de geschiedenis van amerika. Nou en dan Psychology! super leuk en intresant, ik heb daarvoor ook al 1 test gehad en heb 91% gehaald (een A). HEt gemiddelde van de klas was 65%, conlcusie ik heb hard gestudeerd! Nou mijn eerste test voor wiskunde heb ik aankomende week, en women studies is tot nu toe niet echt ge-wel-dig. Het gaat over van alles en niks.

en dan hebben we YOGAAAAAAAA, jah mensen een yoga klas! ik zeg makkie, of ik dacht makkie! totdat ik mijn eerste voet in het klaslokaal zette. Marrijtje is namelijk niet zo lenig en kan niet op haar hoofd staan voor een minuut. Ja, en bij yoga komen ook nog verslagen kijken. Ik moet gewoon twee lange essays schrijven! word vervolgt..............

Nou mijn laufen,... dat gaat eigelijk harstikke goed. we hebben er heelveel nieuwe meiden bij en we hebben allemaal een beetje hetzelfde niveau. Dus de trainingen gaat behoorlijk hard omdat iedereeen aan elkaar gewaagd is. Maar marrijtje is marrijtje niet dat ze wel het beste wil zijn. Dus in de meeste traingen loop ik wel voorop. Maarja nu moet dat zich nog eens afbetalen in de wedstrijden! mijn laatste wedstrijd ging goed na omstandigheden! ik was namelijk de dag zelf en de dagen voor de race ziek,..!! dus ik voelde me heel zwak tijdens de race en gewoon had geen power. Kben tweede van mijn team geworden en 32e van de 150 meisjes,...

Volgend weekend mag het gaan gebeuren in Stanford!!!!!!!!!!!!! jahjahaaaa daar zijn echt de top runnersssss!!!!! echt hele snelle meisjes, dus ik hoop dat ik een beetje kan mee blijven hangen en eens een snelle tijd lopen :) ik heb er zin in!

Voor de rest,... Ik ben nogsteeds blond en woon in een ander appt. dan vorig jaar! Ik woon nu echt in een super mooi appartement dat ongeveer netzo groot is als mijn ouders hun huis :) hahaaaa, ja en ik woon samen met twee teamgenootjes! Met Alex en Allison, Alex is het meisje waarmee ik naar huis ben geweest in Springbreak (oxnard) en Alisson is een meisje die wij beiden totaal niet kenden toen we besloten dat ze bij ons in mocht wonen.

tot nu to niks aan het handje, geen meiden trouble en alles gaat voorspoedig. Alles is echt super gezellig met Alex!!!!!!! en allison,.. tjah.... ze is wat van een hogere klasse... iets wat mij nog goed bij staat is dat ze zat te zeuren over dat haar broertje een auto had gekregen van 20.000 dollar en haar auto was maar 16.000 dollar die ze had gekregen...

uhhh ja, niks verder over te zeggen.... Voor de rest is ze super aardig hoor!!!!

nou mensjes, ik ga maar weer een de gaatjes aan het eind breien. En een FOOTBALL game kijken :)!!! jahjah onze mannen spelen tegen Utah! en ze staan achter... dus die hebben wat marrijtje support nodig :) dat is wat ik zeg!!!

velen groetjes en ik mis jullie kaaaaaaaaaskopen :)

ooooooo en voordat ik het vergeet! marrijtje is naast verslaggever ook producer/camera vrouw geworden en probeert filpjes van de wedstrijden te maken!!!!!! dus check youtube en u ziet de nieuwe "de mol"

http://www.youtube.com/results?search_query=marrijtje&aq=f
dikke knuffel!

  • 19 September 2010 - 08:51

    Esra:

    Heeeee you! Leuk weer is een verhaal van Marrijtje te lezen:D ook een filmpje gezien op youtube: My first project! dies leuk! krijg ik er echt een beeld bij! haha Nou have fun en ben wel een beetje jaloers hoor! Geniet er maar lekker van! dikke knuffel terug!

  • 19 September 2010 - 12:08

    Jurrien:

    Ik vind dat blond en dat goud wel bij elkaar passen en mocht het nou ooit niet meer zo lopen met lopen kan je zeker verder gaan met je productie business, ziet er goed uit, veel succes en ik zie uit naar je volgende verhaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fresno

AMERIKA!

Recente Reisverslagen:

04 April 2012

HOT NEWS

03 December 2011

PART 2

30 November 2011

Eindelijk maar toch, part 1.

12 Mei 2011

allohoaaaaaaaaaaaaaaa!!!

08 December 2010

Ooo mijn henkyyyy
Marrijtje

Wauuuu het is zo ver!!! Marrijtje haar waarbenjijnu is weer in gebruik! Dit keer niet omdat ik ergens anders ben gaan wonen!! Nee ik ben op reis ergens down under en ergens iets boven down under. En aangezien ik naast mijn moeder heel veel zorgen weg neem om te laten weten dat alles goed gaat, kan ik andere mensen helpen met hun dag door te komen op hun werk, uitstellen van huiswerk, of helpen met het nuttig tijd besteden van "verveling." Dus hier volgt mijn vaak kort maar krachtige blog!

Actief sinds 21 Aug. 2009
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 34506

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2015 - 03 Januari 2016

Down under- en iets minder down under

19 Augustus 2009 - 30 November -0001

AMERIKA!

Landen bezocht: