allohoaaaaaaaaaaaaaaa!!! - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Marrijtje - WaarBenJij.nu allohoaaaaaaaaaaaaaaa!!! - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Marrijtje - WaarBenJij.nu

allohoaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marrijtje

12 Mei 2011 | Verenigde Staten, Fresno

allolaaaaaa vanuit hawaiii!

Ik durf bijna niks meer te posten want marrijtje heeft een kleine vakantie gehad met betrekking op mijn waarbenjij marrijtje! Ja marrijtje waar ben jij nu? waar?waar? ik denk dat jullie het antwoord niet willen weten, of niet geloven of tja okay ik ga het jullie maar vertellen voordat ik morgen toevallig een witte haai tegen kom in de Atlantisch oceaan. want marrijtje in in paradijs: HAWAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

lalalalalalallalaaaaaaaa hawaiiiaiaiahahahhha.
okay that's enough.

Ik zit hier niet voor een vakantie mensen nee ik moet morgen HARLAUFEN. Ik heb een 1500 en een 5K voor onze conference wedstrijd. Het is de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. We zijn dinsdag vetrokken en vetrekken zaterdag weer. Omdat het de belangrijkste wedstrijd van het seizoen is kan je mij niet vinden op het strand of in de zee spelen met jelly fiches. Nee ik zit gewoon op mijn hotelkamer te chillen! Of mensen te vervelen met mijn reisverhaal op een site, die ik typ terwijl ik in de starbucks zit. Ja flink aan de zuip met koffie en koffie. Zaterdag hebben we gelukkig 1 dag om alles te doen wat we de dagen voor de wedstrijden niet echt hebben kunnen doen, mijn planning luid als volgt:
- vroeg opstaan,.. dan schranzen als een malle (alles wat ik tijdens het seizoen niet gezond was om te eten), ik denk dat ik het hou bij pannenkoeken en pannenkoeken, of pizza, of ach dat weet ik allemaal nog niet!! Als er ooit een einde komt aan het schranzen ga ik met een groep naar de plaats waar PEARL HARBOR gebombardeerd is of whatever. wat best bijzonder is. daarna gaat marrijtje is wat golven pakken en surfen! ja yvonne, surfen! of beter gezegd trainen wat ik eerlijk gezegt niet nodig heb want ik ben al goed genoeg om yvonne te verslaan in onze surfbattle die we ongeveer een jaar geleden hebben bedacht te volbrengen.

Daarna misschien nog met haaien en dolfijnen zwemmen, ze hebben ook nog een Zoo hier (dierentuin) waar ik miss wel heen ga, nog even wat hotte surfdutes aan de haak slaan, en oeeeeeeeee misschien het belangrijkste van de dag SHOPPEN, Shoppen shoppen shoppen en shoppen. Dus bij deze u ziet meer dan welkome om marrijtje te supoorten door geld te storten op giro: 8492898 en uhh jah ze heeft het heel zwaar, ik moet mijn onderbroeken inzij uit dragen omdat ik geen geld heb om nieuwe te kopen en ik kan je vertellen dat dat naar een paar weken aardig begint te krabbelen.

Maar mensen even een paar highlight van mijn leven:
- mijn broer is inmiddels weer in die nederlanden (2 maanden).
- hij is verlieft geworden op het zusje van mijn beste vriend hier.
- ze erachter kwamen wanneer hij weer in Nederland was en zij nog steeds hier.
- ze sinds dien veel geskyped, gebeld, gesmet hebben.
- En ze mijn broer toch wel heel leuk vond, want hij is natuurlijk familie van mij.
- maar het alle leukst komt nog: ZE IS NU IN NEDERLAND!!!!!!!!! yeeaayy baby, echt super leuk.
- en ik ben super blij voor ze, en ques wat: Ze is door mijn keuring gekomen :) hahaha wat heel bijzonder is natuurlijk.

okay meer highlight:
- nog 2 weken en marrijtje is weer in nederland
- volgende week heb ik 6 finalen, waar ik natuurlijk heel veel zin in heb
- marrijtje moet plassen.
-marrijtje is nogsteeds wanhopig single, ja mensen ik snap het ook niet.
-ze al een week de zelfde onderbroek ddraagt, (giro:59383894)
- ik wel een beetje uitgepraat ben! ik laat jullie weten hoe ik het gedaan vrijdag en hoe mijn zaterdag was. En hoeveel kilo's ik ben aangekomen!

okay ik ga even plasje doen en dan maar even weer naar die afschuwelijke oceaan, met afschuwelijk uitzicht, afschuwelijke lelijke surfers, en afschuwelijke heerlijke pineappel die ik hellemaal ga op eten HAAAAAA

groetjes, groetjes, en beatrix als je dit leest: Nog gefeliciteerd met je verjaardag, en mijn diepste verontschuldigingen dat ik niet op je paleis ben langs gekomen maar er zijn sommige dingen belangrijker.

peace, kus, en zie jullie in 2 weken....

ALOOOOOOOHAAAA

  • 13 Mei 2011 - 07:30

    SUa:

    Joo Chick, wat ben je ook een enorme grapjas!! weet je hoe ongelofelijk, zit je ff op hawaii te stinken!! dit is echt gruwelijk onwijs vet gaat alles te boven want jij bent daar gewoon!!
    en die onderbroek..je kunt ook geen onderbroek aandoen, scheel tweer grammetjes! enjoy your stay!!

    love!!:DX

  • 13 Mei 2011 - 11:36

    Dora:

    Hoi Marrije,

    Wat zielig dat je niet eens nieuwe onderbroeken kan kopen.

    Heb je vaak een tip gegeven koop gewoon een dozijn veters extra breed en extra lang veel goedkoper dan dat ondergoed van Victoria Secret!!!.

    Wat zul je lekker ruiken als je een week in hetzelfde ondergoed loopt.

    Is niet goed als je de finale loopt al je concurenten die achter je lopen proberen je in te halen vanwege de geur.
    Of de stank moet wel zo erg zijn dat ze bij bosjes achter je neervallen.

    groetjes Dora

  • 13 Mei 2011 - 15:26

    Siebedina:

    he marrijtje
    Hawai ?? Ik snap niet dat je daar naar toe gaat yegg denk je aan het hawai rokje voor je vader en broers? Eindelijk haaien echte beter dan de knuffels op je bed. He veel succes vandaag en we spreken elkaar snel liefs en dikke knuffel

  • 13 Mei 2011 - 15:39

    Marianne:

    Oke, goed verhaal, maar 1 ding:
    Mijn zus is natuurlijk de beste van jullie twee met surfen. Als je dat maar even weet en in je oren knoopt!
    X Marianne

  • 20 Mei 2011 - 18:23

    Willems:

    Wat weer een pracht verhaal. toen je op Hawaai aankwam, kreeg je toen ook zo'n mooie bloemenkrans om je nekje? Moet je wel bewaren, hoor. ik ben intussen ondergoed voor je aan het sparen. Wollen en tot aan je taille dacht ik, niet? Wil je ook nog een leuk rokje voor Dolf meenemen? Je komt al bijna weer thuis! alvast een heeeeeele goeiiiiiie reis naar holland. Ben benieuwd naar je erhalen en resultaten. olfert's girl-friend is door ons ook goedgekeurd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fresno

AMERIKA!

Recente Reisverslagen:

04 April 2012

HOT NEWS

03 December 2011

PART 2

30 November 2011

Eindelijk maar toch, part 1.

12 Mei 2011

allohoaaaaaaaaaaaaaaa!!!

08 December 2010

Ooo mijn henkyyyy
Marrijtje

Wauuuu het is zo ver!!! Marrijtje haar waarbenjijnu is weer in gebruik! Dit keer niet omdat ik ergens anders ben gaan wonen!! Nee ik ben op reis ergens down under en ergens iets boven down under. En aangezien ik naast mijn moeder heel veel zorgen weg neem om te laten weten dat alles goed gaat, kan ik andere mensen helpen met hun dag door te komen op hun werk, uitstellen van huiswerk, of helpen met het nuttig tijd besteden van "verveling." Dus hier volgt mijn vaak kort maar krachtige blog!

Actief sinds 21 Aug. 2009
Verslag gelezen: 384
Totaal aantal bezoekers 34521

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2015 - 03 Januari 2016

Down under- en iets minder down under

19 Augustus 2009 - 30 November -0001

AMERIKA!

Landen bezocht: