HOT NEWS - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Marrijtje - WaarBenJij.nu HOT NEWS - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Marrijtje - WaarBenJij.nu

HOT NEWS

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marrijtje

04 April 2012 | Verenigde Staten, Fresno

Starend naar buiten komt een geniaal idee aan waaien,
Dit tijdens een studie sessie, waar de concentratie weg druppelde,
De druppels landend in mijn hand, mijn vingers, en verstand.
Zaatjes worden geplant op dit witte bestand.
Velen ogen zullen oogsten en importeren.
En ik hoop dat de inkomsten zijn te verteren.
Want hier komt het dan!!!

Een nieuwe waarbenjij Marrijtje,
Een geode goede morgen/middag/avond! En goed gaat die worden na het lezen van deze nieuwe post, van host MJ.
Hoop bebeurt, hoop te vertellen, dus ik ga maar snel beginnenn. Ik zal niet alles uit mijn intresante leven hier nu op papier zetten want dan zijn we nog wel even bezig. Dus laat ik eens bij vadaag beginnen, want Marrijtje is op eier speurtocht geweest vandaag want het is bijna pazen en de paashaas zat een beetje in eierdiarree hier in het complex. Dus ik en mijn kamergenoot zijn de restjes een beetje gaan op ruimen. 50 eiren met 5 “special” ones waar een prijs in zat (in de rest zat snoep). Dus ik heb bijna 18 eieren gevonden, en 1 speiaal ei met een tegoed bon van $20,- voor iin mexicaans resurant (chipotlee). Yep yep!

Pfoe, wat nog meer, het is SPRING break dus dat betekent veel huiswerk dat moet in worden gehaald, verslagen moeten worden getypt, en het is nu woensdag en ik heb nog niet veel van dat gedaan. Gelukkig is dit allemaal in het nederlands en zal geen leraar dit te weten komen. Ha

Hoe gaat alles voor de rest met mij? Ja K%@#t met D T. De D voor Dagelijks en de T voor Tiet. DDDDDDDDDagelijks moet ik naar de WC en dan niet alleen om te plassen, Tiet voor mijn fiets want beiden banden zijn LEK! En die moet ik maar een gaan plakken waar ik niet echt zit op te wachten.

Mijn school gaat eigelijk heel goed. Ik heb tot nu toe alleen nog maar goede cijfers binnen en als ik even goed mijn best doe kan ik een 4.0GPA halen dit semester. Wat betekent alleen maar A’s (dus het hoogste wat je kan halen).

Het hardlopen gaat redelijk, op dit moment ben ik even een paar dagen niet aan het hardlopen want ik heb maandag mijn kuit een beetje geiiriteerd gemaakt. Dus die moet ik even laten herstellen. Als dat gebeurt kan ik volgend weekend weer knallen in een 5km.

Wat nog meer, Ja mijn broer gaat varen deze zomervakantie en stapt in de huwlijks boot. Er komt een vriendinnetje/teamgenootje met me mee naar Nederland om haar vakantie in Nederland te vieren. Nog 1 jaar dang a ik hier afstuderen in Psychology hopelijk, en Sinterklaas is zo vriendelijk om zijn stoomboot uit te lenen aan familie Molenhuis/Stuursma/aanhang om de hele familie over te brengen.

Ooo en ik heb twee vissen gekocht die hier nu voor mij zitten en heen en weer zwemmen “maakt u kennis met Frits en Miffy, Miffy en Frits aangenaam mensen die een goede aandacht span hebben en al halverwege mijn verhaal zijn”

Nog wat leuks, Ik ben er achter gekomen dat er hier nog een Nederlands meisje studeerd, haar naam is Carmen en ze komt uit Amsterdam. Ze is hier alleen maar 1 semester, dus 3 maandjes. Ze is hier voor een exchange program van haar school. We hebben al een Nederlands starbucks terrasje gehad!!!

Ik had een paar weken geleden een wedstrijd in Cal Poly, waar ik een “oud” team genootje tegen kwam; Susan Kolman. Wat is de wereld ook klein! Ze komt uit Canada en trainde in Assen voor de Olympische spelen die ze net niet heeft gehaald. Ze wil nog 1 keer alles op alles zetten en is zo bij de universiteit van Cal Poly beland.

De wereld is klein! Ja heel klein! Daarom eindigt mijn naam ook in –tje marrijtjeTJE, dat zeg ik. Maarja, net iets te groot om even heen en weer te vliegen voor mijn paps verjaardag, mijn moeders concent, mijn broers rap presentatie, en mijn broers marathon. BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHhhhhhhh bleeehaheehajee,….

Nou ik ga maar een naar buiten om de druppels te laten afdrogen in het zonnetje bij het zwembad, en misschien vind ik nog wat achtergebleven eieren!

( jullie mogen opzoek naar spellings fouten, want mijn word staat op Engels en veranderd automatisch woorden!)

Dikke knuffel!!!
marrijtje

  • 05 April 2012 - 08:21

    Esra:

    Wat een leuk en grappig verhaal weer Marrij!!! Succes met al je verslagen! dikke knuffel terug:)

  • 05 April 2012 - 18:36

    Carolien:

    Klinkt weer alsof je je daar enorm verveelt. En jij spoort ook niet ja :p haha leuk geschreven!! -x-

  • 05 April 2012 - 19:57

    Siebedina:

    Hoop toch niet dat al die fam naar fresno komt, dan mag je daar wel de alarmfase aankondigen. Whoo. Maar het was weer een waar genoegen om na een hele poos weer eens iets van je te lezen. Liefs en knuffel

  • 13 April 2012 - 11:25

    Dora:

    Hoi Marrijtje,
    Nog even voor de duidelijkheid wij komen niet per stoomboot maar met onze eigen gemaakte roeiboot met hulpmotor.
    Een vraag had je teveel eieren of teveel drank op toen je dit verhaal opschreef?? Is weer een mooi verhaal wat ik wel een paar keer moest lezen om het te begrijpen vooral op mijn leeftijd! Zeg doe vooral de groeten aan Frits en Miffy laat ze vooral niet in het zwembad zwemmen!!! Sliefs Dora

  • 13 April 2012 - 11:29

    Dora:

    Marrijtje,

    Helemaal vergeten wat een prachtig gedicht. Heb er nog een brok van in mijn keel!!! vond het onroerend!!!Weet voortaan waar ik terecht kan als ik Sint Nicolaas gedichten moet hebben.

    groetjes Dora

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fresno

AMERIKA!

Recente Reisverslagen:

04 April 2012

HOT NEWS

03 December 2011

PART 2

30 November 2011

Eindelijk maar toch, part 1.

12 Mei 2011

allohoaaaaaaaaaaaaaaa!!!

08 December 2010

Ooo mijn henkyyyy
Marrijtje

Wauuuu het is zo ver!!! Marrijtje haar waarbenjijnu is weer in gebruik! Dit keer niet omdat ik ergens anders ben gaan wonen!! Nee ik ben op reis ergens down under en ergens iets boven down under. En aangezien ik naast mijn moeder heel veel zorgen weg neem om te laten weten dat alles goed gaat, kan ik andere mensen helpen met hun dag door te komen op hun werk, uitstellen van huiswerk, of helpen met het nuttig tijd besteden van "verveling." Dus hier volgt mijn vaak kort maar krachtige blog!

Actief sinds 21 Aug. 2009
Verslag gelezen: 1824
Totaal aantal bezoekers 34524

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2015 - 03 Januari 2016

Down under- en iets minder down under

19 Augustus 2009 - 30 November -0001

AMERIKA!

Landen bezocht: