Voor jouw: Mvr. Molenhuis graag, - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Marrijtje - WaarBenJij.nu Voor jouw: Mvr. Molenhuis graag, - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Marrijtje - WaarBenJij.nu

Voor jouw: Mvr. Molenhuis graag,

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marrijtje

08 November 2010 | Verenigde Staten, Fresno

dag vriendjes en vriendinnetjes ja dit was het dan maar weer, lalaaaaa

Nou nee hoor schrik niet ik begin net! ik zit weer eens in "study hall" wat het woord al zegt STUDEREN, en omdat ik dat ik daar te slim voor ben hoef ik dat niet te doen.

Mijn excusses aller eerst voor mijn late nieuw verhaal post. Maar ik ondervond verschillen de klachten dat mijn verhalen nog al zwaar op de maag lagen en dat mensen wel een maand nodig hadden om er te van moeten herstellen, dus mensen jullie zijn er weer klaar voor.

Ik heb weer heel veel mee gemaakt, mijn cross country seisoen is almost over :( en mijn school rijst de pan uit. Dus laat ik maar beginnen met LAUFEN!

Dat gaat namelijk super goed, mijn trainingen gaan samengevat: HARD en mijn wedstrijden gaan voor het eerst de goede kant op. Ik denk dat ik een week geleden de wedstrijd van mijn leven heb gehad, al mag ik dat geloven van sommige mensen. Ik ben namelijk 8e geworden op WAC, wat eigelijk 1 van de belangrijkste wedstrijden van ons seisoen is!!!! voor de rest heb ik een week daarvoor 17.41 op een 5k gelopen, wat behoorlijk goed is aangezien het ook nog een cross was en dat mijn snelste tijd op de baan 18.08 is. Ja mensen, komt dat zien!!!! Voor de rest heb ik ook al met mijn naam een paar keer in de krant gestaan (door mijn 8e plek op WAC) en ben ik inmiddel berucht en beroemd en klaar om te verhuizen naar HOLLYWOOD BABY,...

uhhh nou neej miss dat nog net niet! Ik reis aankomt weekend af naar OREGEON, what ongeveer harloop mekka is van Amerika... Hier ga ik heen voor REGIONALS, what een super grote wedstrijd is en waar denk ik wel 300 meisjes lopen als het niet meer is! dus u hoort snel hoe dat afgelopen is...

Voor de rest nog 2 weekjes voordat ik een oud wijf word, jah mensen donaties voor een bejaardenhuis kunnen overgemaakt worden naar giro 20...... JAAR...

en mijn broer komt over dik een week ook gewoon al op bezoek! ik hoop dat die de grens overkomt met al het eten wat die voor mij moet mee nemen
- stroopwafels
-brinta
- sultana's
- vitamines
- turks gerecht
- en al mijn andere gravings...

maar natuurlijk zijn goed humeur moet die ook niet vergeten.. want hij blijf 2.5 maand!!! Haaahaaa ,... ja je lacht nu wel!!! maar dat is geen grap. Ik ben bloed serieus,

Okay nu naar het topic wat mij laten een job moet gaan opleveren en GELD,.. want iedereen houd van doekoe iedereeen houd van geeelddd maar geld maakt niet gelukkig en mijn vriend Sinterklaas wel. (want hij heeft laats wat in mijn schoen gedaan mensen, Sinterklaas paul Zwama)

OKay school,! ik doe het behoorlijk redelijk goed. Ik haal was B's en A's en tja, de leraren houden van me, uhummm,,,, haa behalve mijn PSYCH 10 leraares omdat ik nog wel eens praat. En mijn muziek leraar omdat ik zo vals zing, en mijn moeder omdat ik mijn kamer niet op ruim. Maar gelukkig kan ze dat nu niet meer checken HAAAAAAA....

Voor de rest heb ik al 3 maanden niet geshopt, begin ik al behoorlijk afkick verschijnselen te krijgen, ben ik nogsteeds kansloos vrijgezel, woon ik nogsteeds met twee vrouwen in huis, heb ik laats aardappelen met spruiten voor mezelf gekookt en een biefstukje, en heb ik laatst in 2 dagen een hele pak pepernoten opgegeten die mijn ouders met liefde hadden opgestuurd...

Nou mensen ik vind het wel weer mooi dan genoeg, jullie weten inmiddels weer alle inssss en outs van mijn leven, ik zeg mijn plicht roept,... en ik ga zo naar FCA

FOLLOW CHIP OF ATHLetes... what een soort vreniging is waas we over het geloof en de bijbel eznz... praten :) heel gezellig allemaal, whoop whoooooooooppppp

oo en mensen die mij graag een bom willen sturen, of nog een cocaine paketje:

mijn adress zeit:
Marrijtje Blauwbloed
4727 E. Alamos Ave #107A
93726 CA, Fresno
The united States

yesssssssssssssssssssssssssss ik zeg peace out en tot de volgende keer maar weeer....


  • 10 November 2010 - 15:29

    Dora:

    Hallo Marrije,

    Ik heb langer nodig om van jouw verhalen te herstellen ik heb nog last van mijn maag maar ondanks dat toch even een reactie.
    Gefeliciteerd met je 8e plaats op WAC.
    Blij dat Olfert wat te eten voor je meeneemt is waarschijnlijk ook wel nodig anders eet je geen spruiten.
    Ja je raakt al aardig op leeftijd!!!!!
    Anne Jan speelt al aardig op jouw piano!!
    Dit was het weer van tante Dora haar kant.

    Sliefs Dora


  • 19 November 2010 - 12:42

    Dora:

    Hallo Marrijtje,

    Hiep Hiep Hoera van harte gefeliciteerd met je 20e verjaardag!!!!
    Heb inmiddels mijn donatie voor het bejaardenhuis overgemaakt!!!

    Sliefs Dora

  • 26 November 2010 - 12:03

    Sua:

    Altijd weer grappig die marrijtje,
    je kunt geen berichtje lezen zonder een glimlach om je face te krijgen!
    is je broer al gearriveerd/
    en mijn postpakket waarin ik je vet feiciteerd met je verajardag?
    hoe was het? opgepakt wegens alcohol gebruik of is het netjes gebleven!?D
    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fresno

AMERIKA!

Recente Reisverslagen:

04 April 2012

HOT NEWS

03 December 2011

PART 2

30 November 2011

Eindelijk maar toch, part 1.

12 Mei 2011

allohoaaaaaaaaaaaaaaa!!!

08 December 2010

Ooo mijn henkyyyy
Marrijtje

Wauuuu het is zo ver!!! Marrijtje haar waarbenjijnu is weer in gebruik! Dit keer niet omdat ik ergens anders ben gaan wonen!! Nee ik ben op reis ergens down under en ergens iets boven down under. En aangezien ik naast mijn moeder heel veel zorgen weg neem om te laten weten dat alles goed gaat, kan ik andere mensen helpen met hun dag door te komen op hun werk, uitstellen van huiswerk, of helpen met het nuttig tijd besteden van "verveling." Dus hier volgt mijn vaak kort maar krachtige blog!

Actief sinds 21 Aug. 2009
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 34538

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2015 - 03 Januari 2016

Down under- en iets minder down under

19 Augustus 2009 - 30 November -0001

AMERIKA!

Landen bezocht: