voor alle ongeduldige mensen, :) - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Marrijtje - WaarBenJij.nu voor alle ongeduldige mensen, :) - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Marrijtje - WaarBenJij.nu

voor alle ongeduldige mensen, :)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marrijtje

08 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Fresno

Hier even een heel kort berichtje van marrrrrrriizzzzl for chizzel!!

Ik wou even melden dat ik dit weekend even een lang berichtje ga posten! ik heb nu paar minuutjes.. dus hou het even kort! wat ik jullie wel kan vertellen is dat ik een stie heb met foto's

www.flickr.com/photos/marrijtje/

Deze ga ik dit weekend ook even uploaden,..

wat nog meer,..
- Ik heb het senario moeten doorstaan wat normaal alleen in films gebeurt, het heeft met het haar van mijn roommate te maken wat ik even moest 'bij scheren' ik dacht alles maar bleek dus alleen de kleiene haartjes in de nek te zijn...
wordt vervolgt..

- de frame van mijn fiets is gebroken..

-Wat vijfers terug gekregen..

- paketje van me ouders naar een jaar nogsteeds niet aangekomen..

(omdat ze er wat witte poeder in hebben gedaan,ligt het bij de douane...)

nou alles wordt vervolgd want marrijtje moet nu heeeeeeeeeeel nodig plassen en heeft zo en afspraak bij de dining hall!!! ik heb vandaag les tot 9 uur mensen..

ghatvertdaerrry en nog is bah...

Yep yep,.. leef met mij mee..

peace out!

en ik ga lkkkkkr plasje doen! na zondag moeten jullie mijn site even weer checken people!

kussjes en ik mis jullie!

  • 09 Oktober 2009 - 00:56

    Marlou Bijlsma:

    Yes! Eindelijk weer een verhaaaaltje! :)
    Very nice to read, but a bit too short, Mrizzel! So I'm looking forward to your stories this Sunday!

    We skypen snel weer ff, ben benieuwd hoe het gaat!

    xxxxxxxxxxxx

  • 09 Oktober 2009 - 07:16

    Suzanne:

    Hey Marrijtje!

    Wat een verhalen allemaal! Vet gaaf zeg! Echt leuk om te lezen;)
    Je vermaakt je dus wel daar in Amerika:D

    Heel veel suc6 daar he;)

    Groetjes van Suzanne

  • 09 Oktober 2009 - 10:05

    Raina:

    Marizzlee..

    Ja eindelijk een verhaaltje. Ik ga je site zondag bekijken.

    Ik had nog zo tegen je ouders gezegd doe dat poeder er niet bij,maar ja je kent je ouders he.

    Kus en veel plezier daar!

  • 14 Oktober 2009 - 14:03

    Heleen:

    Hi Marrijtje, welke zondag bedoel je eigenlijk??????
    Liefs Heleen G.

  • 15 Oktober 2009 - 18:23

    Margriet Berkhout:

    Hee Marrijtje!
    Ik kwam via via op je site terecht:D Gaaf joh dat je in The States zit! Zo te lezen bevalt het je goed?!:) Veel succes nog daar en vooral Have Fun!:P
    Liefs Margriet

  • 16 Oktober 2009 - 12:29

    Panne:

    Ik heb je "P" ook op gehaald deze week, dat zag er niet best uit:D

    Maar je pakketje is onderweg, alleen zonder pepernoten, want die zak woog 5 kilo ofzo.

    groeten aan je teamgenotes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fresno

AMERIKA!

Recente Reisverslagen:

04 April 2012

HOT NEWS

03 December 2011

PART 2

30 November 2011

Eindelijk maar toch, part 1.

12 Mei 2011

allohoaaaaaaaaaaaaaaa!!!

08 December 2010

Ooo mijn henkyyyy
Marrijtje

Wauuuu het is zo ver!!! Marrijtje haar waarbenjijnu is weer in gebruik! Dit keer niet omdat ik ergens anders ben gaan wonen!! Nee ik ben op reis ergens down under en ergens iets boven down under. En aangezien ik naast mijn moeder heel veel zorgen weg neem om te laten weten dat alles goed gaat, kan ik andere mensen helpen met hun dag door te komen op hun werk, uitstellen van huiswerk, of helpen met het nuttig tijd besteden van "verveling." Dus hier volgt mijn vaak kort maar krachtige blog!

Actief sinds 21 Aug. 2009
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 34547

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2015 - 03 Januari 2016

Down under- en iets minder down under

19 Augustus 2009 - 30 November -0001

AMERIKA!

Landen bezocht: